DOPRAVNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Dopravci:
Česká pošta – Balík do ruky 89 Kč
Česká pošta – Balík na poštu 79 Kč
CZ Zásilkovna domů 79 Kč
DPD 89 Kč
Balíkovna 49 Kč
Zásilkovna 39 Kč
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1 000 Kč DOPRAVNÉ ZDARMA!
Platby:
Dobírka Česká pošta 30 Kč
Dobírka CZ Zásilkovna domů 30 Kč
Dobírka DPD 30 Kč
Dobírka Balíkovna 30 Kč
Dobírka Zásilkovna 30 Kč
Online platba na účet zdarma
Převod na účet zdarma
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2 000 Kč DOBÍRKOVNÉ I DOPRAVNÉ ZDARMA!
Dobírku lze platit platební kartou.
OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ:
Zdarma na prodejně eGoeDen, Na Bezděkově 2002, 256 01 Benešov.
Otevírací doba je PO - PÁ: 10 - 17 hod.
Na prodejně přijímáme platební karty.
ONLINE PLATBY
Přijímáme platby online prostřednictvím platební brány ThePay. Nejedná se o platbu platební kartou, ale platby prostřednictvím této platební metody jsou připsány na náš účet během několika minut. Online platba probíhá stejně jako přihlášení na Váš bankovní účet, ale veškeré platební údaje již máte předvyplněné. Po kontrole údajů platbu již jen potvrdíte a následně verifikujete stejným způsobem, jako u standardního příkazu k úhradě. Tato metoda je mnohem jednodušší a rychlejší, než klasický převod z bankovního účtu.
Online platby přijímáme od těchto bankovních ústavů:
Rádi bychom Vám nabídli i online platby platební kartou, ale v současné době již jejich vydavatelé neumožňují placení kartou při nákupu e-cigaret prostřednictvím eshopů.
PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM Z ÚČTU:
Číslo účtu pro platbu převodem: 43-3787020227/0100 Komerční banka.
Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.
Zboží bude odesláno obratem po připsání částky na náš účet.
Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. Každá objednávka je ihned automaticky potvrzena e-mailem včetně celkové ceny (zboží plus poštovné). I když si objednáte více produktů, poštovné je účtováno pouze jednou. Balné ani jiné poplatky neúčtujeme. Pokud Vám nepřijde během několika minut po nákupu potvrzující e-mail, zkontrolujte si složku spamů ve Vaší e-mailové schránce a případně nás kontaktujte.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci. Za poškození během dopravy ručí přepravce. Proto doporučujeme před přebráním zboží důkladně zkontrolovat a v případě poškození u dopravce ihned reklamovat a nepřebírat. Prodejní doklad je vždy přiložen v zásilce.